Ahir al seminari vem engegar amb el programa d'activitats dutes a terme pels alumnes que el formem. L'activitat d'ahir la van preparar l'Edu Muñoz, el Sergio Rella i la Nadia Ambroj i es tractava de simular un taller de papiroflèxia a l'aula.
En arribar ens van repartir uns fulls de paper i vem construïr un "quatre sabaters", el qual vem decorar un cop el vem tenir enllestit, seguidament ens van passar una presentació feta per ells en Power Point on explicaven què era la papiroflèxia, en què consistiria l'activitat i els objectius que volien assolir. Després van posar un video on sortia una altra figura feta amb paper, però ens va ser més fàcil seguir al Sergio, que era el que ho explicava davant nostre i podia prestar atenció als nostres dubtes. Un cop finalitzada l'activitat vem comentar com crèiem que havia anat i van sortir aspectes molt interessants com, per exemple, el de preguntar als nens i nenes si ho estàn entenent, si segueixen els passos, si necessiten que els ho tornis a explicar, també vem posar-nos d'acord en que si una activitat té una part teòrica i una pràctica, primer durem a terme la teòrica (sigui amb el mètode que sigui), ja que sino els nens no prestaràn atenció perquè es distraurant decorant, etc.. Altrament també vem comentar que és preferible un mestre guia que no pas el mestre que, per ajudar a que el nen vagi al ritme de la classe, li fa la feina.
Em sembla que no m'he deixat res per comentar, dir que va ser una classe molt participativa i dinàmica i que, personalment i remarcant que no se'm donen massa bé les manualitats, em va agradar molt!
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
ResponElimina